Bleach Journal: At My Most Beautiful

Cerita klasik untuk masa depan

Isnin yang blues

with 3 comments

Cadang nak off day hari ni, tapi tak sempat apply.  Jadi aku mai aja ke office seperti biasa.  Buat kerja yang banyak….menyelesaikan request dari pelajar dan pensyarah.  Nak settle kerja hari ni juga supaya aku boleh off day esok hari.  Hahahaha..

Malam tadi menebeng dengan anak-anak saudara (Sabri, Akmal & Faiz) aku kat PitStop berhampiran MFI Bangi sehingga hampir jam 12 tengah malam.  Makan keropok lekor dan nes panas.  Macam-macam perkara kami bual…hahahahaha… lama tak jumpa, Akmal baru balik dari Birmingham petang semalam.

Apa-apa pun, bos dah lulus cuti. Nak buat apa ya esok? Belum ada apa-apa perancangan.  Lupakan saja blues pada hari ni…

Apa yang aku meraban ni?

Written by pitt

May 17, 2010 at 4:15 pm

Posted in Aku, Bleach Journal

Tagged with

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. owh….patut la tak dan kipnap laki kami….sibuk layan tetamu rupanya…:-D

    zana

    May 17, 2010 at 4:28 pm

  2. hahaha…atoy tak angkat telefon. kalau tak, dah kena kidnap malam tu. hahaha

    pitt

    May 19, 2010 at 10:44 am

  3. muahaha…mgu ni dia mai..sila la kipnap dia….!!

    zana

    May 19, 2010 at 8:25 pm


Leave a comment